פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק אטרקציות לילדים: חוויות של טבע מפלסטיק
מוצרים רבים שאנחנו קונים ואוכלים, אינם תמיד עשויים ממה שאנחנו עשויים לשער.
חבר סיפר לי שבילדותו בדרום אפריקה ביקר במפעל לייצור מיצי פירות. במהלך הסיור בפס הייצור, שאל לתומו היכן הם מאחסנים את כל מלאי הפירות הנדרש לייצור המיצים. פירות? איזה פירות? התפלאו המארחים. אין כאן פירות.
בהמשך גרתי בדירת סטודנטים עם שותף שמימן את לימודיו בעבודת לילה כפועל במחלבה לייצור גבינות, ואפילו היה מביא לדירה סוגים שונים של גבינות מעולות. היכן אתם קונים את החלב ליצור בגבינות? שאלתי אותו, וזכיתי לתשובה כמעט מלגלגת: חלב? בשביל מה חלב?
ועכשיו מודעות בעיתונים מזמינות את הילדים והוריהם לצאת לטבע. טוב, לא ממש רחוק מדי, לצאת לטבע בקניון. אחלה טבע, עם חנייה מקורה, מיזוג אוויר, והכי חשוב - אפשרויות שופינג להורים בזמן שהילדים נחשפים לנפלאות הפלסטיק של הבריאה.
ואולי זה המקום המתאים לנו ביותר, שהרי האדם לקניות נולד ואך טבעי שנשתול פרחי פלסטיק באדנית מלאה פלסטלינה ונוסיף ספריי לניוח משגע של פריחה.
ואחר כך נחזור לספר חוויות.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק אטרקציות לילדים: חוויות של טבע מפלסטיק
מוצרים רבים שאנחנו קונים ואוכלים, אינם תמיד עשויים ממה שאנחנו עשויים לשער.
חבר סיפר לי שבילדותו בדרום אפריקה ביקר במפעל לייצור מיצי פירות. במהלך הסיור בפס הייצור, שאל לתומו היכן הם מאחסנים את כל מלאי הפירות הנדרש לייצור המיצים. פירות? איזה פירות? התפלאו המארחים. אין כאן פירות.
בהמשך גרתי בדירת סטודנטים עם שותף שמימן את לימודיו בעבודת לילה כפועל במחלבה לייצור גבינות, ואפילו היה מביא לדירה סוגים שונים של גבינות מעולות. היכן אתם קונים את החלב ליצור בגבינות? שאלתי אותו, וזכיתי לתשובה כמעט מלגלגת: חלב? בשביל מה חלב?
ועכשיו מודעות בעיתונים מזמינות את הילדים והוריהם לצאת לטבע. טוב, לא ממש רחוק מדי, לצאת לטבע בקניון. אחלה טבע, עם חנייה מקורה, מיזוג אוויר, והכי חשוב - אפשרויות שופינג להורים בזמן שהילדים נחשפים לנפלאות הפלסטיק של הבריאה.
ואולי זה המקום המתאים לנו ביותר, שהרי האדם לקניות נולד ואך טבעי שנשתול פרחי פלסטיק באדנית מלאה פלסטלינה ונוסיף ספריי לניוח משגע של פריחה.
ואחר כך נחזור לספר חוויות.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.